Photobucket

Infolinks In Text Ads

Joomla Best around Read more: Skrip Load Blog Page bagi laju | UShareMine

Farsha Beauty Headline Animator

Sunday 4 March 2012

Huawei-Telefon Pintar-Huawei Ascend D quad-K3V2 quad-core 1.2GHz/1.5GHz -Android 4.0-

KUALA LUMPUR - Dengan cip empunya Huawei quad-teras dan sistem pengurusan kuasa Huawei, sebuah pembekal penyelesaian maklumat global komunikasi (ICT) terkemuka, hari ini memperkenalkan telefon pintar quad-teras terpantas di dunia, Huawei Ascend D quad.

Diberi kuasa oleh pemproses K3V2 quad-core 1.2GHz/1.5GHz Huawei, dan menawarkan reka bentuk yang paling padat di kalangan telefon pintar 4.5-inci, Ascend D quad memperluaskan kemungkinan kepada pengguna dengan sistem operasi Android 4.0 dan sistem pengurusan kuasa hak milik Huawei yang menyediakan sehingga 30% penjimatan tenaga.

"Kami telah mendengar permintaan rakyat daripada telefon pintar: kelajuan, jangka hayat bateri, keupayaan visual dan audio berkualiti tinggi, dan padat, telefon bimbit yang ringan. Huawei Ascend D quad melebihi jangkaan ini," kata Richard Yu, Pengerusi Peranti Huawei.

"Pada bulan Januari di Pertunjukan Elektronik Pengguna di Las Vegas, kami telah mencapai satu rekod dunia untuk telefon pintar paling nipis di dunia dengan Huawei Ascend P1 S.

"Kami berasa bangga untuk sekali lagi memperkenalkan julung kali dengan Ascend D quad, telefon pintar terpantas, di Kongres Dunia Mudah Alih 2012," katanya.

Ascend D quad merupakan dinamo hiburan dengan skrin sentuh 4.5-inci 720P berdefinisi tinggi, dan pemproses grafik warna sebenar 32-bit paling kuat industri.

Skrin IHPR 330 menyediakan paparan jernih walaupun di bawah cahaya matahari secara langsung, dilengkapi dengan 5.1 Bunyi Surround Dolby dan teknologi suara Penonton earSmart (TM) untuk pengalaman yang cemerlang di
seluruh deria.

Kamera menghadap belakang 8-megapiksel BSI, kamera menghadap hadapan 1.3 megapixel, dan video HD 1080p penuh dengan keupayaan penangkapan dan main semula membolehkan anda merakam detik-detik istimewa anda dengan lebih
jelas, lebih diperkaya.

Ascend D quad datang dengan bateri 1800mAh, yang mampu bertahan selama satu hingga dua hari dengan penggunaan biasa.

Kehebatan telefon pintar dipertingkatkan oleh teknologi pengurusan kuasa proprietari Huawei Device yang menyediakan hayat bateri lebih panjang sehingga 30% berbanding dengan purata industri dengan menyesuaikan penggunaan kuasa mengikut keperluan penggunaan.

Ia juga memastikan prestasi chipset dan kecekapan yang lebih tinggi dengan mengekalkan suhu cip rendah.

Berukuran 64mm sempit dan 8.9mm nipis, Ascend D quad adalah bukti bahawa perkara baik yang datang dalam pakej kecil. Dengan bingkai ultra-nipis, ringan dan skin sentuh 4.5-inci telefon pintar padat, seolah-olah hilang ke tepi, mewujudkan rasa "infiniti" dan membenarkan sebuah badan yang luar biasa sempit.

Di samping reka bentuk perkakasan inovatif, Ascend D quad juga mempunyai reka bentuk perisian yang cemerlang. Sebagai tambahan kepada sistem operasi Android 4,0 Ascend D quad mengoptimumkan pengalaman pengguna, memastikan lebih mudah digunakan.

Sebagai sebahagian daripada siri Ascend D, Huawei juga telah memperkenalkan Ascend D quad XL dan telefon pintar Ascend D1. Ascend D quad XL dilengkapi dengan satu bateri 2500mAh yang menyediakan dua hingga tiga hari penggunaan biasa. Dengan spesifikasi sama dengan Ascend D quad, Ascend D quad XL berukuran 10.9 mm nipis. D1 Ascend berfungsi pada CPU 1.5 GHz dwi teras dan mempunyai bateri 1670mAh.

Siri Ascend D quad akan boleh didapati di China, Australia, Eropah, Asia Pasifik, Amerika Utara dan Selatan, dan Timur Tengah pada S2 2012. D1 Ascend akan boleh didapati dalam pasaran di atas dari bulan April 2012.


Mengenai Huawei Device

Huawei Device percaya bahawa semua orang boleh menjadi pusat maklumat dan bahawa dunia akan menjadi tempat lebih baik jika halangan akses dan maklumat terurai.

Suite kukuh telefon bimbit, peranti jalur lebar mudah alih dan peralatan di rumah adalah bukti kepada fokus Huawei Device terhadap pelanggan dan komitmen untuk menyediakan pengalaman internet mudah alih yang mesra pengguna melalui inovasi berterusan.

Berdasarkan lebih daripada dua dekad kejayaan dalam industri maklumat dan komunikasi, dan yang mempunyai kepakaran saluran kami sendiri, keupayaan operasi dan sumber rakan kongsi global, Huawei Device berubah dari sebuah syarikat yang menjual berjuta-juta peranti dalam satu transaksi kepada perniagaan besar, kepada jenama "Perniagaan ke-Orang" (B2P) yang juga menjual peranti individu secara terus kepada berjuta-juta orang. Pada akhir 2011, Huawei Device menyajikan lebih daripada 500 operator di seluruh dunia. Untuk maklumat lanjut, sila layari Huawei Device dalam talian: http://www.huaweidevice.com. - Bernama

Sumber

No comments:

Post a Comment