Photobucket

Infolinks In Text Ads

Joomla Best around Read more: Skrip Load Blog Page bagi laju | UShareMine

Farsha Beauty Headline Animator

Saturday 17 March 2012

Bunuh Isteri Hamil 2 bulan Guna Pisau

Suspek hubungi rakan minta lihat mayat mangsa

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki dipercayai membunuh isterinya yang sedang hamil dua bulan dengan menikam seluruh badan menggunakan pisau, masih sempat menghubungi rakannya meminta datang ke rumahnya untuk melihat isteri yang baru dibunuhnya dalam kejadian di Pangsapuri Permai, Sungai Besi, di sini, petang semalam.
Malah, dalam kejadian kira-kira jam 6 petang itu, suspek yang bekerja sebagai penjaga tempat letak kereta berusia 42 tahun itu dikatakan membalut isterinya, Ruzila Sabtu, 27, yang terlentang berlumuran darah di ruang tamu dengan plastik.
Sebaik selesai membalut isterinya, suspek dikatakan menghubungi rakannya memaklumkan dia sudah membunuh mangsa dan memintanya datang melihat mayat isterinya.

Rakan mangsa yang terkejut sebaik menerima panggilan daripada suspek terus bergegas ke lokasi kejadian dan memintanya membuka pintu sebelum terkedu apabila melihat sekujur badan di ruang tamu yang dibalut dengan plastik dan suspek sedang menangis di tepi mayat isterinya.

Pasangan suami isteri yang berasal dari Melaka itu baru berkahwin setahun lalu dan isterinya yang bekerja sebagai kerani kewangan dipercayai sedang mengandung dua bulan.

Rakan suspek yang enggan identiti dikenali berkata, dia menerima panggilan kira-kira jam 6 petang daripada suspek yang memaklumkan baru selesai membunuh isterinya.
"Saya amat terkejut dan terus bergegas ke rumah rakannya sebelum terkejut melihat sekujur mayat yang dibalut dengan plastik terbaring di ruang tamu.

"Ketika itu, suami mangsa tidak mampu bercakap dan hanya menangis di sebelah mayat isterinya. Saya terus menghubungi polis memaklumkan kejadian itu," katanya ketika ditemui, di sini, semalam.

Ketua Polis Daerah Cheras, Asisten Komisioner Mohan Singh Tara Singh, berkata suami mangsa ditahan polis untuk siasatan lanjut dan pemeriksaan di lokasi kejadian menemui sebilah pisau dipercayai digunakan suspek.

Katanya, pemeriksaan terhadap mayat mangsa mendapati terdapat beberapa kesan tikaman dan siasatan awal polis mendapati kes berpunca akibat perselisihan faham.

sumber

No comments:

Post a Comment